δεν είμαι γλυκιά, δεν είμαι τρυφερή
δε θα σε χαϊδέψω σαν σε δω να δακρύζεις
ακόμη κι αν κλαις για εμένα
δε σε αγαπώ, προσποιούμαι
δε σε σκέφτομαι
και δε (σε) νιώθω
τα βράδια δεν κάνω όνειρα
και δεν εμφανίζεσαι
όταν μου μιλάς για αγάπη,
θέλω να γελάσω και
το κάνω
μη λες όμορφα λόγια
δε με νοιάζει
δεν είμαι καλή και δε θα σε βοηθήσω
πονάει
θέλεις να πεθάνω
λέω ψέματα και δεν έχω τύψεις
αδιαφορώ, σε ξεχνώ
με συνοπτική διαδικασία
βαριέμαι
και τίποτα δε με κρατά
είστε ηλίθιοι
εγώ, εγώ, εγώ
αποτελώ πάντα προτεραιότητα
δεν είμαι ευγενική, δεν ακολουθώ κανόνες
αλλάζω γνώμη στο δευτερόλεπτο
δεν είμαι συνεπής ούτε με τον εαυτό μου και δε με νοιάζει
ζω
είμαι αυτοαναφορική και αν μιλάς για τον εαυτό σου,
θα ακούω ψίθυρο
δε μιλάω για εσένα
δεν κάνω υποθέσεις για εσένα
δεν ασχολούμαι
δε μου ανήκεις
δε σου ανήκω
δεν είσαι το άλλο μου μισό
δεν ψήνομαι να νιώσω
λειψή
δε με δένεις με συναισθηματικές μαλακίες
δε στενοχωριέμαι, δεν υπακούω
θα σε βρίσω, αν με συμβουλεύεις
θα σε παρατήσω
υποδείξεις δε δέχομαι
ποτέ δε θα κατανοήσω την ανάγκη των ανθρώπων
να παρεμβαίνουν
να ψάχνουν σχισμή
μέσα σου να τρυπώνουν
αξιοθρήνητοι
δεν έχω φίλους
έχω συντρόφους στον αγώνα, δεν τους υπολογίζω
ό,τι κάνω το κάνω για εμένα
όλοι μας δηλαδή με αυτόν τον γνώμονα δρούμε,
αλλά δεν το έχετε συνειδητοποιήσει ή προσποιείστε στον ίδιο σας τον εαυτό
ανόητοι
η μάστιγα της ανιδιοτέλειας
οι πράξεις μου αποσκοπούν στην προσωπική μου ευδαιμονία
καλός είμαι αν ο δρόμος προς αυτήν,
αποκλείει τη δυστυχία άλλων,
ή δεν την επιζητεί
για εμένα το κάνω κι εσύ για εσένα το κάνεις
η προστακτική η πιο γελοία έγκλιση
ουτοπία
αφήστε (αν)ήσυχους τους αναρχικούς
δεν απευθύνομαι σε εσένα
μη σε ξεγελά το β' πρόσωπο
δεν ξέρω ποια είμαι
ξέρω ποια δεν είμαι,
αλλά κι αυτό αλλάζει είπαμε
πέρασαν 10 χρόνια
μεγάλωσα
δεν υπάρχει σωτηρία
δε θα σε χαϊδέψω σαν σε δω να δακρύζεις
ακόμη κι αν κλαις για εμένα
δε σε αγαπώ, προσποιούμαι
δε σε σκέφτομαι
και δε (σε) νιώθω
τα βράδια δεν κάνω όνειρα
και δεν εμφανίζεσαι
όταν μου μιλάς για αγάπη,
θέλω να γελάσω και
το κάνω
μη λες όμορφα λόγια
δε με νοιάζει
δεν είμαι καλή και δε θα σε βοηθήσω
πονάει
θέλεις να πεθάνω
λέω ψέματα και δεν έχω τύψεις
αδιαφορώ, σε ξεχνώ
με συνοπτική διαδικασία
βαριέμαι
και τίποτα δε με κρατά
είστε ηλίθιοι
εγώ, εγώ, εγώ
αποτελώ πάντα προτεραιότητα
δεν είμαι ευγενική, δεν ακολουθώ κανόνες
αλλάζω γνώμη στο δευτερόλεπτο
δεν είμαι συνεπής ούτε με τον εαυτό μου και δε με νοιάζει
ζω
είμαι αυτοαναφορική και αν μιλάς για τον εαυτό σου,
θα ακούω ψίθυρο
δε μιλάω για εσένα
δεν κάνω υποθέσεις για εσένα
δεν ασχολούμαι
δε μου ανήκεις
δε σου ανήκω
δεν είσαι το άλλο μου μισό
δεν ψήνομαι να νιώσω
λειψή
δε με δένεις με συναισθηματικές μαλακίες
δε στενοχωριέμαι, δεν υπακούω
θα σε βρίσω, αν με συμβουλεύεις
θα σε παρατήσω
υποδείξεις δε δέχομαι
ποτέ δε θα κατανοήσω την ανάγκη των ανθρώπων
να παρεμβαίνουν
να ψάχνουν σχισμή
μέσα σου να τρυπώνουν
αξιοθρήνητοι
δεν έχω φίλους
έχω συντρόφους στον αγώνα, δεν τους υπολογίζω
ό,τι κάνω το κάνω για εμένα
όλοι μας δηλαδή με αυτόν τον γνώμονα δρούμε,
αλλά δεν το έχετε συνειδητοποιήσει ή προσποιείστε στον ίδιο σας τον εαυτό
ανόητοι
η μάστιγα της ανιδιοτέλειας
οι πράξεις μου αποσκοπούν στην προσωπική μου ευδαιμονία
καλός είμαι αν ο δρόμος προς αυτήν,
αποκλείει τη δυστυχία άλλων,
ή δεν την επιζητεί
για εμένα το κάνω κι εσύ για εσένα το κάνεις
η προστακτική η πιο γελοία έγκλιση
ουτοπία
αφήστε (αν)ήσυχους τους αναρχικούς
δεν απευθύνομαι σε εσένα
μη σε ξεγελά το β' πρόσωπο
δεν ξέρω ποια είμαι
ξέρω ποια δεν είμαι,
αλλά κι αυτό αλλάζει είπαμε
πέρασαν 10 χρόνια
μεγάλωσα
δεν υπάρχει σωτηρία
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου