ἐν ἀρχῇ ἦν ὁ πόνος
Τετάρτη 13 Μαΐου 2015
Τα βράδια όταν με διώχνουν οι εφιάλτες, ξυπνώ, ανοίγω το φωτιστικό με τη λάμπα που το φως της τρέμει, βάζω Debussy και πιάνω συζήτηση με ένα φάντασμα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου