Τετάρτη 13 Μαΐου 2015

Τα βράδια όταν με διώχνουν οι εφιάλτες, ξυπνώ, ανοίγω το φωτιστικό με τη λάμπα που το φως της τρέμει, βάζω Debussy και πιάνω συζήτηση με ένα φάντασμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου