Λέω να κοιμηθώ. Αλλά δεν είσαι στο κρεβάτι απόψε και δε με χωράει. Όπως το άκουσες. Είναι διπλό, είναι για 2 ανθρώπους, καταλαβαίνεις. Πρέπει να πετάξω αυτό το κρεβάτι, θυμίζει πόσο μόνη είμαι, δεν το αντέχω. Μην παρεξηγείς. Και μετά θα κάψω το σπίτι. Θα βρω ένα πιο μικρό, ένα του οποίου θα του είμαι αρκετή. Δε θα ζητάει άλλον. Κι άλλο ένα βράδυ που δεν είσαι εδώ. Για κάποιο λόγο τα βράδια η απουσία σου είναι πιο αισθητή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου